Centrele de relații cu clienții ale CEZ nu au program pe 30 aprilie și 1 mai. Cum pot fi semnalate deranjamentele survenite în rețelele electrice

0
469

Centrele de relații cu clienții ale Grupului CEZ în România nu vor avea program de lucru cu publicul în zilele de 30 aprilie și 1 mai 2018, reluându-și activitatea în data de 2 mai.

 Pe parcursul zilei de 01 mai 2018, cu ocazia sărbătoririi Zilei Muncii, nu au fost planificate lucrări care necesită întreruperea alimentării cu energie electrică.Totodată, echipele operative Distribuție Oltenia, destinate intervențiilor în rețelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică,se precizează într-un comunicat remis de Direcția Comunicare și Marketing CEZ Romania

Pentru a semnala deficiențele în alimentarea cu energie electrică, clienții din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea pot apela non stop unul din cele patru numere de telefon puse la dispoziție de către operatorul de distribuție: 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea; 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal în rețeaua natională.

Informatiile despre deficiențele din instalațiile electrice se pot transmite rapid și ușor, cu ajutorul codului locului de consum, făra ca apelantul să aștepte să intre în legatură cu un operator uman, dupa aproximativ 20 de secunde de la initțerea apelului, se mai arată în comunicat.

De asemenea, pentru orice informații legate de serviciile CEZ Vanzare, clienții pot apela INFO LINIA CEZ, număr unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din rețeaua națională, în intervalul orar 08.00 – 20.00.

Începând cu data de 2 mai, programul de lucru va fi normal, respectiv 08.00 – 16.00 sau 08.00 – 17.00, in cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din municipiile – resedinta de judet: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Târgu Jiu.

Ilie Bîzoi