Deputatul Florin Barbu: ”ANUL ȘCOLAR ÎNCEPE ÎN HAOS”

0
115

Deputatul de Olt, Florin Barbu, este de părere că ”Anul școlar începe în haos”. Pentru întărirea acestei afirmații, social-democratul vine cu o serie de argumente certe după cum urmează:

”111 unități de învățământ din județul Olt nu au nici acum autorizație sanitară de funcționare și situația este aceeași în fiecare județ; Nu se știe dacă elevii vor primi măști, dacă este obligatorie purtarea lor sau sunt doar recomandări, dacă pot purta și măști textile sau numai de unică folosință; Nu se știe dacă profesorii și elevii vor fi testați periodic, gratuit; Nu se știe dacă elevii vor participa la cursuri sau vor face școala on-line.

Aceasta este imaginea sistemului de învățământ, în timpul Guvernării PNL- USR, cu doar două săptămâni înainte de începerea anului școlar.
Cadre didactice, elevi și părinți ascultă și citesc declarațiile contradictorii ale miniștrilor Educației și Sănătății și ale premierului Cîțu și NIMENI NU ÎNȚELEGE NIMIC
Se repetă, pas cu pas, situația de anul trecut pentru că „repetenții” care ne conduc nu știu, dar nici nu vor să învețe nimic, nici măcar din propriile greșeli.
Au avut un an la dispoziție, cât au fost scolile închise că să autorizeze toate unitățile de învățământ din România și NU AU FĂCUT NIMIC!
Au avut trei luni la dispoziție că să găsească cele mai bune măsuri pentru ca școala să înceapă în siguranță și NU AU FĂCUT NIMIC!
Au avut timp destul să își facă un discurs comun miniștrii Educației și Sănătății pentru a explica miilor de elevi, cadre didactice și părinți cum va decurge un nou an școlar în pandemie și NU AU SPUS NIMIC!
Incompetența și lipsa de asumare a acestui Guvern PNL-USR distruge generații de elevi, distruge „prima zi de școală”, unul dintre cele mai frumoase momente ale vieții noastre și viitorul tinerilor din anii terminali, distruge munca profesorilor și toate eforturile părinților.” a declarat parlamentarul.
Deputatul  consideră că singura soluție simplă, adoptată de toate țările Uniunii Europene este testarea gartuită a elevilor și a cadrelor didactice. Astfel, copiii vor simți din nou că sunt elevi, bucurându-se de viața de elev, în școală, alături de colegi și de cadrelele didactice.