CJ Olt vrea să refacă Podul de la Arcești, însă nu se știe cine îl are în proprietate

0
353

Pentru ca Slatina să beneficieze de cât mai multe rute ocolitoare, mai ales că fusese desemnat un constructor pentru a demara lucrările de reabilitare la Podul peste Râul Olt, CJ Olt a vrut, în urmă cu trei ani, să se implice în reabilitarea Podului de la Arcești.

Președintele CJ Olt, Marius Oprescu, a precizat că a solicitat ca forul județean să preia Podul de la Arcești ca să-l poată reabilita, astfel încât să fie pus în circulație. Oprescu spune că nu a putut fi identificat proprietarul Podului Arcești, astfel încă să poată merge mai departe cu procedura.

„Podul de la Arcești, încă de acum trei ani, în momentul în care se ținuse licitația pentru Podul de peste Olt de la intrarea în Slatina, am căutat variante ocolitoare astfel încât traficul ușor să fie dirijat prin ambele părți. Una din variante este cea de la Slătioara, barajul de la Slătioara, Slatina și-a făcut partea, urmând ca Slătioara, ajutată de CJ Olt, să termine diferența și, în momentul de față, chiar dacă nu este finalizat, se circulă foarte bine. Am încercat ca o parte din traficul ușor să-l deviem pe barajul de la Arcești. Din păcate, acolo există un pod care, în momentul de față, nu știm al cui este. Traficul pe acel baraj este închis tocmai din cauza acelui pod, care nu mai permite trecerea autovehiculelor peste el. Trebuie reparat sau construit altul. Una dintre soluții trebuie să fie, dar nu am găsit proprietarul acelui pod, astfel încât să-l cerem la CJ Olt. Am făcut corespondență cu Hidroelectrica și, din păcate, nu l-a găsit în inventar. Rute ocolitoare ca variante, dacă nu reușim să dăm drumul și la Arcești, vor rămâne barajul Slătioara și barajul Moșteni și Drumul expres-Centura Slatinei, în primul rând, pentru traficul greu și pentru cei care își asumă să aleagă această variantă care este mai lungă, dar și mai rapidă”, a declarat, miercuri, Oprescu.