CONVOCATOR ALIMENTARA S.A.

0
23

 

CONVOCATOR

 Consiliul de Administrație al Societății ALIMENTARA S.A., (denumită în continuare „Alimentara” sau „Societatea”), înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe langă Tribunalul Olt sub nr. J28/62/1991, având CUI RO1513357 și capitalul subscris și vărsat de 998.912,25 lei, întrunit în ședința din data de 26.02.2025, în temeiul Legii nr. 31/1990 R, cu modificările și completările ulterioare, ale Legii nr. 24/2017 și în conformitate cu prevederile Actului constitutiv al Societății, convoacă Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor („AGOA”) pentru data de 03.04.2025, ora 1100, și Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor („AGEA”) pentru data de 03.04.2025, ora 1130, la sediul societății din Slatina, Str. Arinului nr. 1, Jud. Olt, pentru toți acționarii înregistrați în registrul acționarilor ținut de Depozitarul Central S.A. București, la sfârșitul zilei de 18.03.2025, considerată dată de referintă.

Dacă nu sunt îndeplinite condițiile de validitate la prima convocare, se convoacă pentru a doua oară, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor („AGOA”) pentru data de 04.04.2025, ora 1100, și Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor („AGEA”) pentru data de 04.04.2025, la ora 1130, cu aceeași ordine de zi și în același loc.

ORDINEA DE ZI A ADUNĂRII GENERALE ORDINARE A ACȚIONARILOR

  1. Prezentarea și aprobarea situațiilor financiare individuale ale anului 2024, întocmite în conformitate cu Reglementările Contabile Romanești aplicabile, pe baza Raportului Consiliului de Administrație și a Raportului Auditorului Financiar inclusiv a provizionului in suma de 35.203 lei constituit pentru stimularea salariatilor, a directorului general și a administratorilor.
  2. Aprobarea descărcării de gestiune a membrilor Consiliului de Administrație pentru activitatea desfășurată în exercițiul financiar al anului 2024.
  3. Aprobarea repartizării profitului net realizat în anul 2024, în sumă de 1.082.048 lei, conform propunerii Consiliului de Administrație: – Repartizarea întregului profit net al exercițiului financiar 2024, în sumă de 082.048 lei, la Alte Rezerve, pentru surse proprii de finanțare.
  4. Prezentarea și aprobarea Bugetului de Venituri și Cheltuieli și a Programului de Investiții pentru anul 2025.
  5. Aprobarea datei de 06.05.2025 ca dată de înregistrare și a datei de 05.05.2025 ca „ex-date”, conform prevederilor Legii nr. 24/2017 și Regulamentului ASF nr. 5/2018.
  6. Aprobarea împuternicirii Președintelui Consiliului de Administrație al Societații, cu posibilitatea de substituire către directorul general, pentru a semna hotărârile Adunării Generale Ordinare a Acționarilor și orice alte documente conexe, pentru a reprezenta Societatea și pentru a efectua toate actele și formalitățile de publicitate, de înregistrare și implementare a hotărârilor adoptate conform punctelor de mai sus de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor la Oficiul Registrului Comerțului, Autoritatea de Supraveghere Financiară, Depozitarul Central și la orice alte autoritați competente.

ORDINEA DE ZI A ADUNĂRII GENERALE EXTRAORDINARE A ACȚIONARILOR

  1. Aprobarea efectuării de către Consiliul de Administrație, de tranzacții pe piața de capital și de tranzacții cu valori mobiliare care nu sunt admise la tranzacționare sau nu sunt tranzacționate în cadrul unui loc de tranzacționare, în valoare maximă de 000.000 lei, pe o perioada de 12 luni de la data adoptării hotărârii Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor.
  2. Aprobarea datei de 06.05.2025 ca dată de înregistrare și a datei de 05.05.2025 ca „ex-date”, conform prevederilor Legii nr. 24/2017 și Regulamentului ASF nr. 5/2018.
  3. Aprobarea împuternicirii Președintelui Consiliului de Administrație al Societății, cu posibilitatea de substituire către directorul general, pentru a semna hotărârile Adunării Generale Extraodinare a Acționarilor și orice alte documente conexe, pentru a reprezenta Societatea și pentru a efectua toate actele și formalitățile de publicitate, de înregistrare și implementare a hotărârilor adoptate conform punctelor de mai sus de Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor la Oficiul Registrului Comerțului, Autoritatea de Supraveghere Financiară, Depozitarul Central și la orice alte autoritați competente.

Unul sau mai multi acționari reprezentând, individual sau împreună, cel putin 5% din capitalul social al Societații, pot solicita Consiliului de Administrație al Societății introducerea unor puncte suplimentare pe ordinea de zi a AGA și/sau prezentarea de proiecte de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a AGA, cu respectarea următorelor condiții:

(i). În cazul acționarilor persoane fizice solicitările să fie însoțite de o copie a actului de identitate și de extrasul de cont din care rezultă calitatea de acționar și numărul de acțiuni deținute, emis de Depozitarul Central sau, după caz, de catre intermediarii definiți conform art.2 alin.(1) din Legea nr.24/2017, care furnizează servicii de custodie;

(ii).În cazul acționarilor persoane juridice, solicitările trebuie sa fie insoțite de:

  • un certificat constatator, în original sau copie conformă cu originalul, eliberat de Registrul Comerțului sau orice alt document, în original sau în copie conformă cu originalul, emis de către o autoritate competentă din statul în care acționarul este înmatriculat legal, cu o vechime de cel mult 3 luni raportat la data publicării convocatorului adunării generale, tradus în limba româna sau limba engleză de catre un traducător autorizat, care sa permită identificarea acestora în registrul acționarilor societății ținut de Depozitarul Central. SA;
  • calitatea de reprezentant legal va fi dovedită cu documentul care atesta înscrierea informației privind reprezentantul legal la Depozitarul Central, emis de Depozitarul Central SA sau, după caz, de către intermediarii care furnizeaza servicii de custodie. În cazul în care registrul acționarilor nu contine date referitoare la calitatea de reprezentant legal, această calitate se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului, prezentat în original sau copie conformă cu originalul, sau cu orice alt document, în original sau copie conformă cu originalul, emis de o autoritate competenta din statul în care acționarul este înmatriculat legal, cu o vechime de cel mult 3 luni raportat la data publicării convocatorului adunării generale, tradus în limba româna sau limba engleză de catre un traducător autorizat, care atestă calitatea de reprezentant legal;
  • extrasul de cont din care rezultă calitatea de acționar și numărul de acțiuni deținute, emis de Depozitarul Central SA, sau, după caz, de catre intermediarii care furnizeaza servicii de custodie.

(iii) Să fie insoțite de o justificare și/sau un proiect de hotărâre propus spre adoptare;

(iv) Să fie transmise și înregistrate la sediul social al societății din Slatina, Str. Arinului nr. 1, Jud. Olt, prin mijloace electronice la adresa office@alimentara-slatina.ro , însoțite de semnătură electronică extinsă sau prin orice forma de curierat, cu confirmare de primire, în termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocării, în original, semnate și, după caz ștampilate de către acționari sau reprezentanți legali ai acestora.

Acționarii pot adresa întrebări Societații printr-un înscris care va fi transmis și înregistrat la sediul Societații prin mijloace electronice la adresa office@alimentara-slatina.ro, însotite de o semnatură electronică extinsă sau prin orice forma de curierat, cu confirmare de primire, până cel tarziu la data de 01.04.2025 sau în original, semnat și, după caz, ștampilat de către acționari sau reprezentanții legali ai acestora. Societatea poate răspunde în cadrul lucrărilor adunării generale sau prin postarea răspunsului pe website-ul propriu, www.alimentara-slatina.ro , la secțiunea Adunarea Generală a Acționarilor.

Acționarii îsi pot exercita dreptul de vot direct, prin reprezentant sau prin corespondentă.

Accesul acționarilor îndreptățiți să participe la adunarea generală a acționarilor este permis prin simpla probă a identitații acestora, facută în cazul acționarilor persoane fizice cu actul de identitate sau, în cazul acționarilor persoane juridice și al acționarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicirea dată persoanei fizice care le reprezintă, cu respectarea prevederilor legale aplicabile în materie. În cazul acționarilor persoane juridice, calitatea de reprezentant legal se constată în baza listei acționarilor de la data de referință, primită de la Depozitarul Central. În cazul în care registrul acționarilor nu contine date referitoare la calitatea de reprezentant legal, această calitate se dovedește cu un certificat constatator eliberat de registrul comerțului, prezentat în original sau copie conform cu originalul, care atestă calitatea de reprezentant legal. Documentele care atestă calitatea de reprezentant legal vor fi emise cu cel mult 3 luni înainte de data publicării convocatorului adunării generale a acționarilor.

Acționarul – persoană fizică poate participa la ședințele adunărilor generale în nume propriu sau prin reprezentare, pe bază de împuternicire specială sau generală, încredințată oricărei persoane fizice sau juridice. Acționarul – persoană juridică poate participa la ședințele adunărilor generale prin reprezentantul său legal sau prin altă persoană împuternicită de către reprezentantul legal al acționarului respectiv.

Împuternicirile speciale și generale vor fi depuse, în original, la sediul societății Alimentara  S.A. (prin registratură sau corespondență), până cel mai tarziu la data de 01.04.2025 ora 1100, pentru A.G.O.A  și ora 1130, pentru A.G.E.A., sau sub formă de document electronic cu semnătură electronică extinsă, transmis la adresa de e-mail office@alimentara-slatina.ro în aceleași termene. În situația depășirii termenelor de depunere, împuternicirile nu vor fi luate în considerare.

Acționarii au posibilitatea de a vota prin corespondentă, prin utilizarea buletinelor de vot prin corespondență puse la dispoziție de Societate.

Votul prin corespondență va fi depus, în original, la sediul societații Alimentara S.A. (prin registratură sau corespondență) până cel mai tarziu la data de 01.04.2025 ora 1100, pentru A.G.O.A și ora 1130, pentru A.G.E.A., sau sub formă de document electronic cu semnătură electronică extinsă, transmis la adresa de e-mail office@alimentara-slatina.ro în aceleași termene. În situația depășirii termenelor de depunere, împuternicirile nu vor fi luate in considerare.

Formularul de împuternicire specială, formularul de vot prin corespondentă și procedurile de completare și transmitere a acestora, se vor obține, începând cu data de 28.02.2025, de pe website-ul societații www.alimentara-slatina.ro , la secțiunea Adunarea Generală a Acționarilor, sau de la sediul societății.

Materialele informative aferente problemelor incluse pe ordinea de zi și proiectele de hotărâri supuse aprobării adunării generale, vor fi puse la dispoziția acționarilor pe website-ul societații www.alimentara-slatina.ro, la secțiunea Adunarea Generală a Acționarilor, începand cu data de 28.02.2025 sau pot fi consultate la sediul societații.

Consiliul de Administrație informează acționarii cu privire la faptul că, în cadrul Adunării Generale a Acționarilor societății Alimentara S.A., poziția de «abținere» adoptată de un acționar cu privire la punctele înscrise pe ordinea de zi reprezintă un vot exprimat.

Informații suplimentare se pot obține zilnic, între orele 9,00-16,00 de la sediul societații după data apariției prezentului convocator în Monitorul Oficial al României, Partea a IVa.

 

Președintele

Consiliului de Administrație

Daniela POPICA

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.