CONVOCATOR

0
84

CONVOCATOR

ALTUR SA, cu sediul în Slatina, str. Piteşti, nr.114, jud. Olt, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Olt cu nr. J28/131/1991, CUI R 1520249, prin Consiliul de Administraţie, întrunit în şedinţa din data de 19.03.2024, în temeiul art.111 și art.113 din Legea nr. 31/1990 republicată, al Legii 24/2017 privind emitenţii de instrumente financiare şi operaţiuni de piaţă, al Regulamentelor ASF și dispozițiilor Actului constitutiv convoacă :
I. Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor  la data de 25.04.2024, orele 12:00 la sediul societăţii din str. Piteşti, nr.114, Slatina,
și
II. Adunarea Generală Extraordinară a Acţionarilor  la data de 25.04.2024,  orele 13:00 la sediul societăţii din str. Piteşti, nr.114, Slatina,
pentru toţi acţionarii înregistraţi în Registrul acţionarilor gestionat de Depozitarul Central SA, la sfârşitul zilei de 11.04.2024, stabilită ca data de referință pentru ambele adunări generale ale acționarilor.
În cazul în care la data menționată mai sus nu se întrunește cvorumul de prezență prevăzut de Legea nr. 31/1990 R şi de Actul constitutiv al societății, în temeiul art.118 din Legea nr. 31/1990, cea de a doua şedinţă de lucru a Adunării Generale Ordinare/Extraordinare a Acţionarilor va avea loc în data 26.04.2024 la aceeaşi oră şi în acelaşi loc și cu aceeași ordine de zi și dată de referință.
I. ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A ACȚIONARILOR
are următoarea ORDINE DE ZI:
1. Prezentarea şi aprobarea situaţiilor financiare ale societăţii pentru anul 2023, pe baza Raportului Anual al Consiliului de Administraţie şi a Raportului Auditorului Financiar.
Profitul aferent anului 2023 va fi utilizat pentru acoperirea pierderii contabile înregistrată în anii anteriori.
2. Revocarea administratorilor societății, ca urmare a expirării mandatelor și descărcarea de gestiune pentru activitatea desfăşurată  până la data încetării mandatelor.
3. Alegerea  membrilor  Consiliului de  Administrație, ca urmare a expirării mandatului, pentru o perioadă de 4 ani, începand cu data de 25.04.2024 până la 25.04.2028.
4. Supunerea Raportului de Remunerare pentru Conducătorii Societăţii (Administratori şi Directori) aferent anului 2023, votului consultativ al AGOA, având în vedere prevederile art. 107, alin. (6) din Legea nr. 24/2017, republicată.
5. Aprobarea remunerației membrilor Consiliului de Administrație pentru exercițiul financiar aferent anului 2024 la nivelul de 5.000 lei (net) / lună.
6. Revocarea auditorului financiar și alegerea  unui nou auditor financiar  al societății, pentru auditarea situațiilor financiar – contabile ale anului 2024, începând cu data de 01.05.2024 până la data de 01.05.2025 și împuternicirea  Președintelui Consiliului de Administrație pentru semnarea contractului de prestări servicii cu auditorul nou ales.
7. Ratificarea Hotărârilor adoptate de Consiliul de Administrație în anul 2023 și Trimestrul  I 2024.
8. Prezentarea şi aprobarea Bugetului de Venituri şi Cheltuieli pentru anul 2024
        9.  Prezentarea şi aprobarea Planului de Investiţii şi Modernizări pentru anul 2024 şi împuternicirea Consiliului de Administraţie să aprobe modificarea acestuia în funcţie de necesităţile concrete ale societăţii.
        10. Aprobarea structurii organizatorice a societăţii pentru anul 2024 şi împuternicirea Consiliului de Administraţie să modifice Organigrama în funcţie de necesităţile economice ale societăţii.
      11. Aprobarea datei de 24.05.2024 ca dată de înregistrare de identificare a acționarilor asupra cărora se răsfrâng efectele hotărârii adunării generale ordinare a acționarilor, în  conformitate cu dispozițiile art. 87, din Legea 24/2017  şi a datei de 23.05.2024  ca „ex date” conform dispozițiilor art.176 (1) din Regulamentul ASF 5/2018.
            12. Împuternicirea dnei. av. Gunaru Maria, pentru îndeplinirea formalităţilor legale, în vederea înregistrării menţiunilor la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Olt, BVB şi ASF Bucureşti.
II. ADUNAREA GENERALĂ EXTRAORDINARĂ A ACȚIONARILOR
are următoarea ORDINE DE ZI:
1. Aprobarea modificării și actualizării Actului Constitutiv al societăţii ALTUR SA Slatina după cum urmează:
  Se modifică art.4.
 “Durata societății este nelimitată, cu începere de la data înmatriculării în Registrul Comerțului.”
 şi va avea următorea formulare:
“Durata societății este nedeterminată, cu începere de la data înmatriculării în Registrul Comerțului.”
  La diviziunea 47: COMERŢ CU AMĂNUNTUL, CU EXCEPŢIA   AUTOVEHICULELOR ŞI MOTOCICLETELOR se modifică grupa 477 și clasa 4778 –Comerţ cu amănuntul al altor bunuri noi, în magazine specializate
şi va avea următorea formulare:
477: COMERT CU AMANUNTUL AL ALTOR BUNURI, IN MAGAZINE SPECIALIZATE
       4778 – Comerţ cu amănuntul al altor bunuri noi, în magazine specializate , fără vânzarea cu amănuntul a armelor și munițiilor.
La diviziunea 52: DEPOZITARE ŞI ACTIVITĂŢI AUXILIARE PENTRU TRANSPORTURI  se modifică grupa 522 și clasa 5221 – Activităţi de servicii anexe pentru transporturi terestre
și va avea următoarea formulare:
522: ACTIVITĂŢI ANEXE PENTRU TRANSPORTURI
     5221 – Activităţi de servicii anexe pentru transporturi terestre , cu excepția  transporturilor de călători și de alte bunuri pe calea ferată
La diviziunea 80: ACTIVITĂŢI DE INVESTIGAŢII ŞI PROTECŢIE se  elimină grupa 801: ACTIVITĂŢI DE PROTECŢIE ŞI GARDĂ, clasa
       8010 – Activităţi de protecţie şi gardă;
și
grupa 803: ACTIVITĂŢI DE INVESTIGAŢII, clasa
       8030 – Activităţi de investigaţii;
și va avea următoarea formulare:
80: ACTIVITĂŢI DE INVESTIGAŢII ŞI PROTECŢIE va  cuprinde grupa
 802: ACTIVITĂȚI DE SERVICII PRIVIND SISTEMELE DE SECURITATE
         8020 – Activități de servicii privind sistemele de Securitate
2. Aprobarea datei de 24.05.2024 ca dată de înregistrare de identificare a acționarilor asupra cărora se răsfrâng efectele hotărârii adunării generale extraordinare a acționarilor, în  conformitate cu dispozițiile art. 87, din Legea 24/2017  şi a datei de 23.05.2024  ca „ex date” conform dispozițiilor art.176 (1) din Regulamentul ASF 5/2018.
3. Împuternicirea dnei. av. Gunaru Maria, pentru îndeplinirea formalităţilor legale, în vederea înregistrării menţiunilor la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Olt, BVB şi ASF Bucureşti.
      Candidații pentru postul de administrator vor fi nominalizați de către membrii actuali ai Consiliului de Administrație sau de către acționari, conform art.1371 (alin.2) din Legea nr.31/1990R cu modificările și completările ulterioare,  în termen de 15 zile de la data publicării în Monitorul Oficial a convocatorului, respectiv până cel târziu la data de 05.04.2024, ora 1500.
Lista cuprinzând informații cu privire la numele, localitatea de domiciliu și calificarea profesională ale persoanelor propuse pentru funcția de administrator se va afla la dispoziția acționarilor pe website-ul societății la adresa www.altursa.ro, secțiunea Investitori, putând fi consultată și completată de aceștia pe întreaga perioadă de 15 zile de la data publicării convocatorului.
Candidaturile pentru auditorul financiar extern se depun la sediul societăţii din Slatina, str.Piteşti, nr.114, jud. Olt până la data de 05.04.2024, ora 1500 şi trebuie să conţină copii ale documentelor care le atestă calificarea respectivă în conformitate cu legislaţia în vigoare precum şi oferta de preţ pentru serviciile de audit financiar.
Candidaţii vor fi înscrişi pe buletinele de vot în ordinea înregistrării cronologice a dosarelor la societate.
Documentele şi materialele informative precum și proiectul de hotărâre vizând punctele înscrise pe ordinea de zi  a AGOA/AGEA vor fi disponibile cu 30 de zile înainte de data ținerii ședinței, în format electronic, pe website-ul societăţii la adresa www.altursa.ro și la sediul societății.
  Unul sau mai mulți acționari, reprezentând, individual sau împreună, cel puţin 5% din capitalul social  au dreptul:
– de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunării generale, cu condiţia ca fiecare punct să fie însoţit de o justificare sau de un proiect de hotărâre propus spre adoptare de adunarea generală,
– de a prezenta proiecte de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunării,
Drepturile acționarilor menționate mai sus pot fi exercitate numai în scris, iar documentele vor fi depuse în plic închis la sediul societății sau transmise  prin servicii poștale/de curierat sau prin mijloace electronice, la adresa de e – mail administrativ@altursa.ro.
Acționarii își pot exercita derepturile prevăzute mai sus în termen de cel mult 15 zile calendaristice de la data publicării convocării.
Fiecare acţionar poate adresa întrebări privind punctele de pe ordinea de zi a adunării generale, iar societatea
va răspunde la întrebările adresate de acționari conform prevederilor  legale în vigoare.
Pentru identificarea persoanelor care adresează întrebări, acestea vor anexa solicitării şi copii ale documentelor care să le ateste identitatea precum si extrasul de cont din care rezultă calitatea de acționar și numărul de acțiuni deținute, emis de Depozitarul Central sau după caz, de către participanții care furnizează servicii de custodie.
Răspunsurile la întrebările adresate vor fi comunicate în scris, sau publicate pe website – ul societăţii la adresa www.altursa.ro.
Acţionarii pot să voteze punctele înscrise pe ordinea de zi și prin corespondență, formularul de vot completat și semnat, fiind trimis în plic închis la sediul societății  situat în Slatina, str. Piteşti, nr.114, jud. Olt, până cel târziu în data de 23.04.2024, orele 1200 menționând pe plic „PENTRU ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ și
EXTRAORDINARĂ  A  ACȚIONARILOR DIN DATA DE 25/26.04.2024”.
La lucrările Adunării Generale Ordinare/Extraordinare  a Acţionarilor pot participa şi vota numai acţionarii înscrişi în registrul acţionarilor la data de referinţă, respectiv 11.04.2024, acţionarii pot participa personal sau prin reprezentanţi pe bază de procură specială sau a unei procuri generale, inclusiv exercitarea dreptului de vot prin corespondenţă.
  Formularele de procură specială, în limba română sau în limba engleză, se pot obţine de la sediul societăţii  sau de  pe website –ul societății la adresa www.altursa.ro începând cu data de 22.03.2024 şi pot fi depuse, completate, inclusiv transmise prin corespondenţă sau e – mail la adresa administrativ@altursa.ro, în limba română sau în limba engleză, până la data de 23.04.2024, orele 1200.
  Acţionarii pot acorda o procură (imputernicire) generală valabilă  pentru o perioadă care nu va depăşi 3 ani, permiţând reprezentantului desemnat  să voteze în toate aspectele aflate în dezbaterea adunării generale a acţionarilor societăţii cu condiţia ca procura (împuternicirea) generală să fie acordată de către acţionar, în calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor legale în vigoare sau unui avocat.
Acţionarii nu pot fi reprezentaţi în adunarea generală a acţionarilor pe baza unei procuri (împuterniciri) generale de către o persoană care se află într – o situaţie de conflict de interese, în conformitate cu dispoziţiile art.105 alin.15 din Legea nr.24/2017 privind emitenţii de instrumente  financiare şi operaţiuni de piaţă.
Procurile (împuternicirile)  generale se depun la societate cu 48 ore înainte de adunarea generală în copie, cuprinzând menţiunea conform cu originalul, sub semnatura reprezentantului.
Anterior depunerii procurilor generale sau speciale, acţionarii pot notifica societatea în legătură cu desemnarea unui reprezentant, prin transmiterea unui e- mail la  adresa  administrativ@altursa.ro.
Formularul de vot prin corespondenţă precum şi procura specială vor fi însoţite, în vederea identificării, de Certificat constatator eliberat de Registrul Comerţului, prezentat  în original sau copie conformă cu originalul sau orice alt document în original sau în copie conformă cu originalul, emis de către o autoritate competentă din statul în care acţionarul este înmatriculat legal, care atestă calitatea de reprezentant legal.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la sediul societăţii sau la telefon  0744/702409.
Preşedinte al
Consiliului de Administratie,
Ec. Sergiu BURCĂ
                                                                               
        Secretar CA
ec.  Rodica Obretin