Probleme mari la Tribunalul Olt din cauza cazurilor COVID. Două compartimente din cadrul instituției au fost nevoite să-și reducă programul cu publicul până la sfârșitul acestei săptămâni, după ce trei angajați de la Arhivă au fost confirmați pozitiv cu virusul SARS-CoV-2.
Astfel, documentele pot fi depuse la Tribunalului Olt prin e-mail, fax sau prin poștă.
„Tribunalul Olt informează că, în perioada 24 – 27 noiembrie, programul de lucru în mod direct cu publicul la compartimentele Arhivă şi Registratură ale tribunalului se desfăşoară în intervalul orar 09:00 – 11:00. În contextul epidemiologic actual, reafirmăm importanța utilizării dosarului electronic precum şi a depunerii documentelor adresate instanţei prin e-mail, fax sau prin poştă”, se arată într-un comunicat remis de Tribunalul Olt.
De la începutul pandemiei, în cadrul instanței de judecată au mai fost diagnosticați cu infecția COVID-19 și alți angajați, printre care judecători, grefieri, dar și specialiști IT.