Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice (AJFP) Olt va organiza în data de 10 decembrie 2019, cu începere de la ora 11.00, o întâlnire cu mediul de afaceri din judeţ. În cadrul acesteia vor fi dezbătute şi lămurite aspecte privind:
- Facilităţi fiscale constând în anularea unor obligaţii fiscale accesorii: Ordonanţa Guvernului nr.6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale şi Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 3126/2019 pentru aprobarea Procedurii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii şi pentru modificarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2810/2019 pentru aprobarea procedurii de aplicare a măsurilor de restructurare a obligaţiilor bugetare restante la 31 decembrie 2018 în cazul debitorilor care au datorii principale în cuantum mai mare sau egal cu suma de un milion lei;
- Serviciile electronice oferite de A.N.A.F: Serviciul Spaţiul Privat Virtual şi Serviciul de depunere on-line (avantajele utilizării serviciilor electronice, modalitatea de accesare şi utilizare a serviciilor electronice);
- Modalitatea de calcul al rezultatului fiscal (reguli generale, înregistrarea cheltuielilor şi amortizării) – prezentare cazuri întâlnite în practică ;
- Modalitatea de calcul şi de plată a impozitului pe veniturile realizate din investiţii – prezentare cazuri întâlnite în practică ;
- Aspecte cu privire la taxa pe valoare adăugată (înregistrarea în scopuri de TVA, decontul de TVA, evidenţa operaţiunilor, sfera de aplicare a dreptului de deducere, limitări speciale ale dreptului de deducere, condiţii de exercitare a dreptului de deducere, ajustarea taxei) – prezentare cazuri întâlnite în practică.
Contribuabilii interesaţi să participe la întâlnire se pot înscrie prin intermediul “Formularului de contact” de pe website-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, accesând următorul link : https://www.anaf.ro/asistpublic/, selectând categoria “Asistenţă în domeniul fiscal’’, subcategoria “Întâlniri cu contribuabilii”.
Reuniunea va avea loc la sediul instituţiei din Slatina, strada Arcului numărul 2A, judeţul Olt, în sala de şedinţe de la etajul 1. Pentru îndrumarea contribuabililor în ceea ce priveşte clarificarea noutăţilor legislative, Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Olt organizează periodic întâlniri cu contribuabilii pe diverse teme. Contribuabilii pot afla informaţii privind data, locul de desfăşurare a întâlnirilor şi subiectele puse în dezbatere la sediul A.J.F.P Olt , prin intermediul CallCenter-ului apelând numărul de telefon 031 .403.91.60 sau prin accesarea listei întâlnirilor disponibile la următorul link :https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/intalniri.htm .