Facturile CAO vor fi întocmite pe consumul estimat. Nu se mai citesc apometrele

0
361

Pentru protejarea angajaților și a consumatorilor, Compania de Apă Olt a suspendat, pe perioadă nedeterminată, citirea apometrelor.

Astfel, facturile vor fi întocmite pe baza consumului estimat.

ʺCompania de Apă Olt va suspenda, pe perioadă nedeterminată, activitatea Biroului Unic, a Compartimentului Citire Facturare și a serviciului Registratură. Măsura a fost luată pentru a-i proteja atât pe beneficiarii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare, cât și pe angajații noștri care lucrează cu clienții, în contextul epidemiei de coronavirus. Beneficiarii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare vor primi facturile pentru luna martie cu un consum estimat, cu posibilitatea prelungirii acestei măsuri și pentru lunile următoareʺ, a anunțat CAO.

Casieriile Companiei de Apă Olt vor avea program normal, însă cetățenii trebuie să păstreze distanța față de ceilalți clienți aflați în incinta casieriei.

,,Beneficiarii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare din localitățile Vitomirești, Vulturești, Dobroteasa și Valea Mare pot plăti facturile la birourile Companiei de Apă Olt din sediile primăriilor. Pentru plata facturilor, recomandăm clienților noștri utilizarea metodelor de plată on-line, card bancar. Clienții noștri au la dispozitie și aplicatia CAOmobile, pe care o pot folosi pebtru a evita deplasările la casierii.ʺ, a mai anunțat compania.

Consumatorii care doresc să obțină informații sau să depună documente pentru obținerea de avize și autorizații au la dispoziție adresa de e-mail: clienti@caolt.ro, serviciul poștal sau numărul de telefon: 0728 851 752. Pentru sesizarea problemelor legate de sistemul de alimentare cu apă și canalizare, dar și alte interventii pe rețele, cetățenii au la dispoziție numărul de telefon de la Dispecerat: 0249.423.419.