Operatorul Distribuție Oltenia suspendă activitatea Centrelor sale de Relații cu Utilizatorii din județele Olt, Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Teleorman și Vâlcea în perioada 12 martie – 31 martie 2020.
Pentru prevenția și protejarea împotriva infecției cu COVID 19 a angajaților din Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia și a consumatorilor de energie din aria operațională DEO, operatorul de distribuție a dispus suspendarea activității din centre începând de joi, 12 martie, ora 14.00 până la 31 martie 2020. Consumatorii de energie din zona Olteniei, inclusiv județele Argeș si Teleorman, au la dispoziție canalele de comunicare alternative în dialogul cu operatorul.
Consumatorii de energie pot primi toate informațiile necesare prin intermediul următoarelor canale:
apelând Info Tel, la numărul unic 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrica, disponibil non-stop și numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – cu tarif normal în rețeaua națională, la care, în afara de semnalarea eventualelor deficiente, se pot obține informații comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00);
- prin email, la adresele: distributie@distributieoltenia.ro,
- relatiiclienti@distributieoltenia.ro;
- prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form
Detalii despre zonele în care întreruperea alimentarii cu energie electrică este necesară în vederea executării lucrărilor de mentenanța și investiții in rețea de către operatorul de distribuție, pot fi obținute prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro, în secțiunea dedicată (https://www.distributieoltenia.ro/ro/suport/intreruperi-anuntate.html).
“Menționăm că toată activitatea tehnica se va derula în continuare în aceleași condiții, echipele operative fiind pregătite să intervină prompt pentru remedierea oricăror deficiențe în alimentarea cu energie electrică în această perioada. Mai mult, au fost dispuse măsuri suplimentare astfel încât, toate locurile de consum ale instituțiilor spitalicești, precum și cele unde au fost declarate persoane în carantina sunt monitorizate pentru asigurarea continuității în alimentarea cu energie electrică. Le mulțumim pentru înțelegere consumatorilor noștri” se arată într-un comunicat oficial al companiei.