Cinci primării din Olt au scos la concurs posturi chiar la începutul anului.
Astfel, Primăria Drăgănești-Olt are nevoie de un muncitor calificat, treapta I, postul fiind pe perioadă nedeterminată. Candidații care doresc să ocupe acest post trebuie să aibă: studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat sau studii gimnaziale și vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de 6 ani și 6 luni. Proba scrisă a concursului va avea loc pe 2 februarie, iar interviul pe 5 februarie 2021. Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului.
Și Primăria Spineni angajează un referent – clasa l A – nivel studii M – Compartimentul Contabilitate din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului și un șofer PSI. Contractele sunt pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de referent se cer studii medii absolvite cu diplomă și vechime în specialitatea studiilor de minimum 10 ani, în timp ce pentru postul de șofer PSI este nevoie de : studii medii absolvite cu diplomă; permis de conducere categoriile B, C, C1, Dl, D, BE, ClE, CE, D1B, DE și Tb și experiență ca șofer de minimum 1 an. Proba scrisă a concursului va avea loc pe 1 februarie, iar data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Se fac angajări și la Primăria comunei Pleșoiu. Astfel este nevoie de un șef serviciu, un muncitor calificat și un muncitor necalificat. Candidații care doresc să ocupe aceste posturi trebuie să aibă: studii liceale și profesionale și calificări manageriale și digitale. Un avantaj îl constituie faptul că nu se cere vechime.
Candidații își pot depune dosarele până pe 20 ianuarie, ora 12.00, proba scrisă este programată pentru 29 ianuarie, iar interviul pe 1 februarie.
De asemenea, Primăria comunei Deveselu are nevoie de un paznic. Candidații dornici să ocupe acest post trebuie să dețină atestat pentru executarea profesiei de pază și ordine; să dețină certificat de calificare profesională pentru executarea profesiei de pază și ordine; să aibă permis de conducere categoriile R și C; studii generale/medii și peste 20 de ani de vechime în muncă. Termenul limită de depunere a dosarelor de înscriere la concurs este 21 ianuarie, ora 16.00, proba scrisă va avea loc pe 3 februarie, iar data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Nu în ultimul rând, Primăria comunei Tătulești are nevoie de un referent clasa I A. Candidații interesați să ocupe acest post trebuie să aibă: studii medii și vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de minimum 10 ani. Proba scrisă a concursului va avea loc pe 1 februarie, iar interviul pe 5 februarie 2021.