Toate centrele de relaţii clienţi ale ENGIE Romania vor fi închise, vineri, deoarece ziua de 11 septembrie este liberă pentru angajaţii companiei, conform prevederilor contractului colectiv de muncă în vigoare, informează compania într-un comunicat remis joi.
Începând de luni, 14 septembrie, centrele de relaţii cu clienţii ale Engie revin la programul obişnuit de funcţionare, disponibil pe site-ul companiei, engie.ro.
În ceea ce privește serviciul național de call-center, apelabil la numărul unic de telefon 021.9366, acesta va fi limitat la funcţionalităţile uzuale, respectiv oferirea de informaţii generale despre serviciile şi produsele companiei, fără a fi posibilă consultarea unui specialist al companiei.
Pentru intervenţiile în caz de urgenţă (miros de gaze sau scurgeri de gaze), Distrigaz Sud Reţele, filiala de distribuţie a ENGIE Romania, asigură permanenţa prin echipele sale la numărul unic de telefon 021.9281 pentru toți clienţii din aria deservită de către companie.