CENTRELE DE RELAŢII CU CLIENŢII ALE CEZ, ÎNCHISE

0
454

Centrele de relații cu clienții ale CEZ în România nu vor avea program de lucru cu publicul în perioada 30 aprilie-4 mai 2021, reluându-și activitatea în data de 5 mai.

Legislația în vigoare în domeniul muncii reglementează zilele de 30 aprilie și 03 mai 2021 ca și zile libere la nivel național. Pentru ziua de 04 mai 2021, a treia zi de Paște, furnizorul CEZ Vânzare va acorda zi liberă plătită, conform CCM,se precizează într-un comunicat remis de Direcția Comunicare și Marketing CEZ Romania.

 Pentru a evita timpul de așteptare, echipa CEZ Vânzare recomandă clienților săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Clienții, accesând secțiunea dedicată https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/

Cum se efectuează o programare?

  • Accesați pagina https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/
  • Completați numele, prenumele, adresa de mail;
  • Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Clienții în care doriți să ajungeți precum și demersul pentru care efectuați vizita;
  • Alegeți data și intervalul orar pentru programare;
  • Înregistrați programarea.

Canalele de comunicare puse la dispoziţie de furnizorul CEZ Vânzare clienţilor săi sunt:

  • Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.
  • Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, în fiecare zi, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.

De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).

Chatul cu un consultant CEZ Vânzare

Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, sâmbătă – duminică 08:00 – 16:00.

Alte canale de comunicare:

  • Completarea formularului de înregistrare a sesizărilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form
  • Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro sau la adresa de corespondență Târgu Jiu, strada Depozitelor, nr. 2, județul Gorj.
  • La numărul de fax: 0248 524 834.

Începând cu data de 5 mai, programul de lucru va fi normal, în cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din localitățile Craiova, Băilești, Pitești, Câmpulung, Slatina, Caracal, Drobeta Turnu Severin, Târgu Jiu, Râmnicu Vâlcea, Drăgășani, Alexandria, Roșiorii de Vede, Videle, Curtea de Argeș, Corabia, Horezu, Bechet, Timișoara şi Iași.