Centrele CEZ din Olt vor avea program unic de funcționare

0
376

Începând cu 01 octombrie 2018, Centrele de Relatii cu Clienții CEZ din județul Olt  vor avea program unic de funcționare. Astfel, programul după care vor funcționa centrele de relații cu clienții din Slatina, Caracal și Corabia va fi între orele 08.30 și 16.30.

Acest program de lucru vine în întâmpinarea nevoilor clienților CEZ, fiind ajustat pe baza analizei fluxului de vizite pe intervale orare și a solicitarilor din partea clienților în Centrele de Relatii cu Clientii.

Reprezentanții CEZ România susțin că în implementarea acestui interval orar au fost luate în calcul doua avantaje principale pentru clienți: reducerea timpului de asteptare și procesarea mai rapida a tuturor solicitarilor primite, datorita adaptării modului de împărtire a personalului in Centrul de Relatii cu Clientii.

Centrele vor asigura, ca și până acum urmatoarele activități: de informare, consultanta si buna relationare cu toti clientii si potentialii clienti din raza de activitate a companiei; de interfata intre utilizatori si potentialii clienti cu operatorul de distributie sau de furnizare; de negociere, incheiere, semnare, derulare, gestionare, reziliere a contractelor de furnizare a energiei electrice si/ sau a gazelor naturale la micii clienti (casnici si agenti economici mici) precum si completarea si actualizarea datelor variabile in timp, din contract, intocmirea anexelor si actelor aditionale la contractele cu micii clienti; de informare a clientilor cu privire la aparitia unor reglementari noi ce privesc piata de energie electrica si/ sau a gazelor naturale si modificarile survenite la actele normative in vigoare; de consiliere a potentialilor utilizatori in vederea racordarii acestora la retelele electrice de distributie; de consultanta a clientilor si potentialilor clienti casnici sau agenti economici mici pentru alegerea tarifelor la energia electrica furnizata si/ sau a gazelor naturale furnizate; de preluare, inregistrare, analizare, solutionare si transmitere a raspunsurilor la sesizarile si reclamatiile primite in cadrul Centrului de Relatii cu Clientii de la utilizatorii retelei de energie electrica si/ sau a gazelor naturale, se precizează într-un comunicat remis de CEZ.