CJ, măsuri împotriva COVID-19

0
263

Consiliul Județean Olt anunță că până la data de 31.03.2020, cu posibilitatea de prelungire, activitatea de relații cu publicul, atât în relația cu instituțiile și serviciile subordonate, cât și în relația cu cetățenii, se desfășoară prin intermediul Serviciului Relații Publice, ATOP și Transparență Decizională. Înscrisurile se vor depune exclusiv prin mijloace de comunicare electronică, permise de lege: e-mail, fax, urmând ca originalul acestor înscrisuri să fie transmis prin poștă, dacă este solicitat.

Toate documentele se pot transmite prin fax: 0249/43.11.22, e-mail: cjolt@cjolt.ro sau prin corespondență poștală la adresa: Slatina, Bulevardul Alexandru Ioan Cuza, Nr. 14, județul Olt.

Începând cu data de 16.03.2020, se suspendă activitatea de primire în audiență, la nivelul Consiliului Județean Olt. Persoanele care doresc să se înscrie în audiență sunt îndrumate să formuleze petiții scrise. În sprijinul persoanelor care au nevoie de informații, programul de audiențe telefonice este următorul:

  1. De luni până duminică, 24 de ore:
  • 431.080/081/082 și 0372/711.776 – Centrală/ Ofițer de Serviciu.
  1. În zilele de luni până joi, în intervalul orar 08:00 – 16:30 și vineri, în intervalul orar 08:00 – 14:00:
  • 0249/431.285Cabinet Vicepreședinte cu atribuții în domeniul tehnic;
  • 0249/437.181Cabinet Vicepreședinte cu atribuții în domeniul economic;
  • 0249/432.807Cabinet Președinte.