ROSAL a adus primele mașini în județul Olt. Încep angajările

0
1743

Firma ROSAL GRUP SA, controlată de familia Prigoană, care a câștigat contractul de colectare și transport al gunoiului din județul Olt, a adus, vineri, 1 martie, primele cinci mașini, urmând ca gradual să fie aduse și celelelate mașini. Este vorba în total, de aproximativ 70 de mașini. Totodată, începând de săptămâna viitoare Rosal va da drumul și la angajări.

Vicepreședintele Consiliului Județean Olt, Virgil Delureanu, şi-a exprimat speranţa că, pe 15 martie, se va da ordinul de începere a operaţionalizării Sistemului de Management Integrat al Deşeurilor (SMID). Oficialul județean a mai precizat că, în zilele de 17 și 18 martie, în județul Olt, este așteptată în vizită o comisie de la Ministerul Fondurilor Europene. „Vineri, la ora  9.00, am avut o ședință împreună cu directorul Rosal, Cătălin Ioniță, cu domnul avocat Radu Zarian – Simțion, împreună cu domnul avocat Călin care este angajat de către Eco Oltul, cu  domnul director Ion Nețoiu, cu doamna Angela Solduban, cu toată echipa. Au venit primele cinci mașini înmatriculate noi care s-au dus la baza lor acolo jos unde era înainte Olt-Drum, unde a închiriat Rosal. Urmează ca săptămâna viitoare să înceapă angajările. De asemenea vor veni și cele două mașini pentru Slatina cu macara. Urmează gradual să apară și celelalte mașini. Pe 15 martie vom da ordinul de începere, iar pe 17 și 18 martie vin de la Ministerul Fondurilor Europene pentru vizita în teren. Să sperăm ca va fi bine. Firma Rosal va trebui să aducă în jur de 70 de mașini și cu cele două macarale pentru Slatina care sunt deosebite și costă în jur de 350.000 de euroa declarat Delureanu.

 Deși din 19 ianuarie ar fi trebuit ca firma ROSAL GRUP SA, firmă controlată de familia Prigoană, care a câștigat contractul pentru colectarea și transportul gunoiului în următorii ani în județul Olt, să înceapă treaba, reprezentanții operatorului de salubritate au mai cerut un răgaz de trei luni.

15 martie este noul termen asumat de ROSAL GRUP SA pentru a pune la punct toată infrastructura angajată în contract. Acest termen a fost stabilit în urma încheierii unui act adițional, în data de 18 ianuarie, între reprezentanții firmei de salubritate și cei ai Consiliului Județean.