Compania de Apă Olt a lansat aplicația CAOmobile, prin care cetățenii își pot plăti facturile într-un mod facil, direct de pe telefonul mobil personal. Aplicația este disponibilă în mod gratuit în GooglePlay pentru cei care folosesc un dispozitiv cu sistem de operare Android, dar și în AppStore, pentru aceia care utilizează un dispozitiv cu sistem de operare IOS.
Prin intermediul aplicației lansate, clienții pot vedea, dar și plăti facturile emise de Compania de Apă Olt, pot transmite indexul apometrului prin autocitire, pot verifica facturile din ultimul an și soldul. Totodată, se arată și graficul consumului de apă.
„Mă bucur să îi anunț pe toți clienții noștri că de acum își pot plăti facturile emise de Compania de Apă Olt, de pe telefonul mobil. CAOmobile este o aplicație care a fost dezvoltată de specialistul nostru IT, ceea ce a însemnat un proiect foarte bun, realizat cu costuri minime. Compania de Apă Olt s-a adaptat noilor tehnologii și am implementat noi modalități de plată a facturilor care să vină în întâmpinarea dorințelor beneficiarilor serviciilor de alimentare cu apă și canalizare. Scopul nostru este să le oferim cetățenilor din orașele și comunele județului Olt, acolo unde Compania de Apă Olt este prezentă, servicii de cea mai bună calitate. Compania de Apă Olt este parte a comunității, iar de acum și o parte a marii comunități din mediul online”, a declarat director general Compania de Apă Olt, Cătălin Ușurelu.
Aplicația cuprinde harta casieriilor și numărul de telefon de la Dispecerat. Apelul poate fi efectuat în mod direct din aplicație. Mesajele de informare către clienți vor veni, de asemenea, tot prin aplicație.