În contextul măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19 și în conformitate cu deciziile autorităților, ENGIE Romania urmărește îndeaproape situația din fiecare localitate unde își desfășoară activitatea și ia măsurile de prevenție care se impun atât pentru angajați, cât și pentru clienți, asigurând în același timp continuitatea activității de furnizare a gazelor naturale, energie electrică și servicii tehnice.
Clienții au posibilitatea de a realiza diverse tipuri de operațiuni online, prin intermediul site-ului engie.ro și al aplicației engiemobile, disponibilă în Google Play si App Store. Clienții care au nevoie de asistență pot utiliza formularul de contact de pe site-ul engie.ro, https://www.engie.ro/contact/ sau pot utiliza serviciul național de call-center, apelând numărul 021.9366.
Tipurile de operațiuni pe care clienții ENGIE le pot realiza online:
• Încheierea unui contract de energie electrică, gaze naturale și servicii tehnice;
• Schimbarea titularului de contract.
• Activarea facturii prin e-mail;
• Vizualizarea detaliilor despre factură și consum;
• Plata facturilor;
• Transmiterea index-ului lunar (alternativ, se poate transmite și la numărul de telefon 0800 800 200 pe baza codului de autocitire, regăsit pe factura de gaze naturale);
Clienții care nu sunt familiarizați cu utilizarea mediului online, ne pot contacta și în centrele de relații cu clienții unde au fost luate toate măsurile ce se impun pentru a ne desfășura, în siguranță, activitatea curentă (asigurarea menținerii distanței fizice necesare, separatoare de plexiglas, purtarea obligatorie a măștii de protecție, amplasarea de soluții dezinfenctante).
Reamintim clienților noștri din județul Olt că centrul de relații cu clienții din Slatina, cu sediul în str. Textilistului, nr. 8B și cel din Caracal, cu sediul în str. Toma Rușcă, nr 3, sunt deschise de luni până vineri, în intervalul orar 8.30 – 16.00.
În funcție de evoluția contextului pandemic, vom reveni cu alte informări importante pentru clienții noștri.