Începând cu data de 24 iulie 2020, Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) simplifică procedura de înscriere în cadrul programelor Rabla Clasic și Rabla Plus.
În contextul pandemiei Covid-19, AFM a anunțat că din 24 iulie procedura de înscriere va fi simplificată.
Dosarele de acceptare depuse de către persoanele juridice și dosarele de validare ale producătorilor/dealerilor auto se vor transmite la AFM doar prin intermediul poștei electronice.
În ceea ce privește dosarele respinse cu posibilitatea de remediere, documentele necesare completării/clarificării dosarului de acceptare vor fi transmise către AFM tot prin intermediul poștei electronice, în termenul prevăzut de ghid. Măsura se va aplica și pentru contestaţii, acestea urmând a fi formulate în scris și transmise scanat.
Pentru producători, cererea de decontare se va semna prin utilizarea semnăturii electronice calificate și se va transmite prin intermediul poștei electronice la AFM, respectând condițiile din ghid. „Având în vedere perioada pe care o traversăm, ne-am dorit simplificarea procesului de validare a producătorilor și de înscriere a persoanelor juridice pentru programele Rabla Clasic și Rabla Plus. Fac precizarea că, dosarele vor fi trimise exclusiv prin intermediul poștei electronice, numai începând cu data de 24 iulie 2020”, a declarat preşedintele AFM, Andreea Kohalmi – Szabo.