DECIZII IMPORTANTE, DUPĂ ÎNTÂLNIREA PREFECTULUI DE OLT CU REPREZENTANȚII FIRMELOR CARE CONSTRUIESC DRUMUL EXPRES CRAIOVA-SLATINA-PITEȘTI

0
509

În cursul zilei de miercuri, prefectul județului Olt, Florin Homorean a avut o întâlnire cu reprezentanții asocierii de firme care construiesc lucrările pe Tronsonul II al Drumului Expres Craiova-Slatina-Pitești, reprezentanți ai Secției Drumuri Naționale Slatina și reprezentanți ai Inspectoratului de Poliție Județean Olt, având ca temă analizarea situației existente la intersecția Drumului Județean 546 cu șantierul drumului expres (zona industrială a municipiului Slatina spre comuna Brebeni). Scopul întâlnirii a fost acela de a găsi soluții pentru ca traficul să se desfășoare în condiții de siguranță pentru cetățeni în acest segment de drum.
”Astăzi, așa cum am prezentat în cursul zilei de ieri, am avut o întâlnire cu reprezentanții asocierii de firme care execută lucrările pe Tronsonul II al drumului expres Craiova-Pitești, reprezentanți ai Secției Drumuri Naționale Slatina și reprezentanți ai Inspectoratului de Poliție Județean Olt, având ca temă analizarea situației existente la intersecția Drumului Județean 546 cu șantierul drumului expres (zona industrială a municipiului Slatina spre comuna Brebeni).
Din cauza fenomenelor hidrometeorologice care s-au manifestat în ultima perioadă, varianta ocolitoare a șantierului a fost afectată, traficul rutier în zonă desfășurându-se în condiții foarte grele.
Scopul întâlnirii a fost acela de a găsi soluții pentru ca traficul să se desfășoare în condiții de siguranță pentru cetățeni în acest segment de drum.
Pentru limitarea acestor efecte constructorul a dispus, ca măsură provizorie, până în momentul în care condițiile meteorologice vor permite refacerea părții carosabile, continuarea intervenției periodice cu un utilaj pentru nivelarea părții carosabile (autogreder).
În perioada imediat următoare se vor pune în aplicare următoarele măsuri:
– monitorizarea permanentă de către constructor a zonei respective;
– intervenția periodică a utilajului pentru remedierea provizorie a suprafeței carosabile fără afectarea corpului drumului;
– refacerea corpului drumului imediat ce condițiile hidrometeorologice vor permite, prin aport de material (amestec optimal).” a declarat prefectul de Olt.