VEȘTI BUNE DE LA CEZ VÂNZARE

0
1465

CEZ Vânzare anunţă prelungirea până la data de 30 iunie 2021 a termenului până la care clienţii pot studia ofertele sale concurenţiale, conform unui comunicat remis la redacție de Direcția Comunicare și Marketing CEZ Romania.

 Pentru a veni în întâmpinarea clienților săi casnici în regim servicu universal, CEZ Vânzare oferă posibilitatea alegerii unui tarif corespunzător pe piața concurențială până la data de 30.06.2021. Beneficiul facturării de tip discount pentru perioada în care se va aplica prețul nou de Serviciu Universal, rămâne valabil!

 Furnizorul de energie electrică și gaze naturale continuă campania de informare a clienților săi, în contextul liberalizării pieței de energie electrică, dar și seria de beneficii oferite, prelungind perioada până la care aceștia pot studia ofertele CEZ Vânzare pentru a face o alegere informată, în funcție de nevoile fiecăruia.

 CEZ Vânzare va continua informarea clienților săi atât pe canalele on-line, cât și prin corespondența scrisă. Le recomandăm clienților care doresc încheierea contractelor în Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare, să-și programeze vizita, accesând https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/, pentru a evita timpul de așteptare. În plus, le recomandăm printarea, completarea și prezentarea ofertei specialistului CEZ Vânzare, pentru ca procesul de înregistrare să se facă simplu și rapid, se menţionează în comunicat.

Potrivit sursei citate, portofoliul de produse de energie electrică al companiei include produse cu sau fără abonament lunar, cu servicii de asistenţă de urgenţă pentru casă sau cu termostat inteligent inclus, cu ajutorul căruia consumatorii pot controla de oriunde temperatura casei, dar şi costurile cu energia electrică.

Pentru clienții complet digitali, CEZ Vânzare a dezvoltat un produs exclusiv online CEZ Verde Online, care oferă 100% energie regenerabilă, la un preț special.

Mai multe detalii despre ofertele concurențiale CEZ Vânzare pentru clienții casnici pot fi regăsite accesând https://www.cez.ro/ro/cez-vanzare/personal/oferta-clienti-eligibili.html

 Este important de menționat că în situația în care clientul dorește să rămână la CEZ Vânzare, în regim de serviciu universal, compania noastră va asigura acest serviciu, în continuare, conform prevederilor legale în vigoare, se mai arată în comunicat.

În ceea ce priveşte comunicarea cu întreg portofoliul de clienţi CEZ Vânzare, reamintim canalele de comunicare alternative puse la dispoziţie de furnizor:

Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.

Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, în fiecare zi în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.

Chatul cu un consultant CEZ Vânzare

Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, sâmbătă – duminică 08:00 – 16:00.

Alte canale de comunicare:

Completarea formularului de înregistrare al sesizărilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form

Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro

Numărul de fax: 0248 524 834