Programul cu publicul al Centrelor CEZ din Olt

0
686

Centrele de Relații cu Clienții ale Grupului CEZ in Romania nu vor avea program de lucru cu publicul în perioada 24 – 26 decembrie 2018 si 31 decembrie – 02 ianuarie 2019, reluându-și activitatea în data de 27 decembrie, respectiv 03 ianuarie 2019.

 Conform reglementarilor în vigoare, Centrele de Relatii cu Clientii CEZ își întrerup activitatea în zilele de 24, 25 si 26 decembrie, respectiv pe 31 decembrie, 01 ianuarie și 02 ianuarie 2019, potrivit unui comunicat remis la redacție.

Începand cu data de 27 decembrie 2018, respectiv 03 ianuarie 2019 insa, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:30 – 16:30 în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din județele Olt, Arges, Dolj, Gorj, Mehedinți, Teleorman și Vâlcea.

Pentru orice informații legate de serviciile CEZ Vânzare, clienții pot apela INFO LINIA CEZ, număr unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din rețeaua națională, în intervalul orar 08:00 – 20:00.

 Echipele operative Distributie Oltenia

În perioada 24 – 26 decembrie 2018, respectiv 31 decembrie – 02 ianuarie 2019, nu au fost planificate lucrări care necesită întreruperea alimentării cu energie electrică.

Totodata, echipele operative Distribuție Oltenia, destinate intervențiilor în rețelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.

 Liniile telefonice ale operatorului de distribuție

 Pentru a semnala deficiențele în alimentarea cu energie electrică, clienții din județele Olt, Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți Teleorman și Vâlcea pot apela NON STOP unul din cele 4 numere de telefon puse la dispoziție de către operatorul de distribuție: 0800 500 000 – numar de telefon gratuit în orice rețea; 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal în rețeaua națională.

Informațiile despre deficiențele din instalațiile electrice se pot transmite rapid si usor, cu ajutorul codului locului de consum, fără ca apelantul să aștepte să intre în legatură cu un operator uman, dupa aproximativ 20 de secunde de la inițierea apelului.