Centrele de relaţii clienţi ale CEZ, închise

0
384

Centrele de Relații cu Clienții ale Grupului CEZ în Romania nu vor avea program de lucru cu publicul în perioada 24 și 25 ianuarie 2019, reluându-și activitatea în data de  28 ianuarie 2019

 Legislatia în vigoare în domeniul muncii reglementează ziua de 24 ianuarie 2019, Ziua Unirii Principatelor Romane, drept sărbătoare legala și zi liberă la nivel național. Totodată, salariatii din Centrele de Relații cu Clienții nu vor avea program de lucru cu publicul în ziua de 25 ianuarie, potrivit unui comunicat remis la redacție.

Începând cu data de 28 ianuarie 2019, însă, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 – 16:30 în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din județele Olt, Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Teleorman și Vâlcea.

Pentru orice informații legate de serviciile CEZ Vânzare, clienții pot apela INFO LINIA CEZ, număr unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din rețeaua națională, în intervalul orar 08:00 – 20:00.

Pe parcursul zilei de 24 ianuarie 2019, nu au fost planificate lucrări care necesită întreruperea alimentării cu energie electrică. Totodată, echipele operative Distribuție Oltenia, destinate intervențiilor în rețelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.

Liniile telefonice ale operatorului de distribuție

 Pentru a semnala deficiențele în alimentarea cu energie electrică, clienții din județele Olt, Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți Teleorman și Vâlcea pot apela NON STOP unul din cele 4 numere de telefon puse la dispoziție de către operatorul de distribuție: 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea; 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal în rețeaua națională.

Informațiile despre deficiențele din instalațiile electrice se pot transmite rapid și ușor, cu ajutorul codului locului de consum, fără ca apelantul să aștepte să intre în legatură cu un operator uman, dupa aproximativ 20 de secunde de la inițierea apelului, se mai arată în comunicat.