Centrele de relații cu clienții ale CEZ nu au program pe 30 noiembrie. Cum pot fi semnalate deranjamentele survenite în rețelele electrice

0
207

Centrele de relații cu clienții ale Grupului CEZ în România nu vor avea program de lucru cu publicul în ziua de 30 noiembrie 2018 ( ziua fiind declarată drept sărbatoare legală și zi liberă la nivel național), reluându-și activitatea în data de 3 decembrie.

 „ Pe parcursul zilelor de 30 noiembrie si 01 decembrie 2018, cu ocazia sărbătoririi Sfântului Apostol Andrei, respectiv Ziua Națională a României, nu au fost planificate lucrări care necesită întreruperea alimentării cu energie electrică. Totodată, echipele operative Distribuție Oltenia, destinate intervențiilor în rețelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică,se precizează într-un comunicat remis de Direcția Comunicare și Marketing CEZ Romania

Pentru a semnala deficiențele în alimentarea cu energie electrică, clienții din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea pot apela non stop unul din cele patru numere de telefon puse la dispoziție de către operatorul de distribuție: 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea; 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal în rețeaua natională.

Informațiile despre deficiențele din instalațiile electrice se pot transmite rapid și ușor, cu ajutorul codului locului de consum, fără ca apelantul să aștepte să intre în legatură cu un operator uman, dupa aproximativ 20 de secunde de la inițierea apelului, se mai arată în comunicat.

De asemenea, pentru orice informații legate de serviciile CEZ Vanzare, clienții pot apela INFO LINIA CEZ, număr unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din rețeaua națională, în intervalul orar 08.00 – 20.00.

Începând cu data de 3 decembrie, programul de lucru va fi normal, respectiv 08.30-16.30, în cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din județele Argeș, Dolj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea.